П`ятниця, 24.05.2019, 09:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Канізька ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 259
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

ОПОРНА ШКОЛА

КАНІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ -РАЙОННИЙ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ З ПРОБЛЕМИ: «Формування національної свідомості школярів засобами українознавства і народознавства»

Керівник опорної школи: Український М. П. - директор Канізької ЗШ І-ІІІ ступенів

Координатор:Брижицька О. Л.-методист РМК відділу освіти Новомиргородської райдержадміністрації

ПАСПОРТ ОПОРНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Адреса та повна назва опорного закладу освіти

26035, с.Каніж, вул.Шкільна, 5а, Канізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області

Тема, над якою працює школа

Впровадження компетентнісного підходу в навчально-виховний процес з метою формування учня-громадянина, патріота України

Проблема опорного навчального закладу освіти

Формування національної свідомості школярів засобами українознавства і народознавства

Керівник опорного навчального закладу освіти

Український Микола Павлович

Координатор опорного навчального закладу освіти

Брижицька Ольга Леонідівна

Склад ради опорного навчального закладу освіти

Український М. П. -голова ради;                           Саєнко Л.Я.- заступник директора школи з навчально- виховної роботи; старший учитель;

Брижицька О. Л.-методист РМК відділу освіти;

Чоботар М.М.-учитель;

Коломієць Т.М.- учитель.

Провідна ідея досвіду

Формування національної свідомості підростаючого покоління через актуалізацію національних цінностей, виховання поваги до Конституції держави, законодавства, державних символів - Герба, Прапора, Гімну, утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України,  любові до рідної культури, мови, національних свят і традицій.

Основні форми роботи

 

1.Формування елементів національної свідомості  школярів на основі народних звичаїв, традицій і обрядів у позанавчальному виховному процесі шляхом вивчення учнями свят народного календаря, відтворення народних звичаїв і обрядів. Збереження і пропаганда історико-культурної спадщини українського народу.                                  

  2.Використання потенціалу шкільних кімнат-музеїв   на уроках української мови і літератури, географії, історії,  образотворчого мистецтва, художньої культури та   у виховній роботі   під час тематичних і оглядових екскурсій, зустрічей, виховних заходів.                

3.Краєзнавча робота засобами музейної діяльності.         

  4.Вивчення народних пісень, балад, творів українських поетів: Т. Шевченка, О. Олеся,       Є. Маланюка, В. Симоненка, В. Сосюри,             Д. Павличка, І. Драча, Л. Костенко.                                        

  5.Участь у конкурсах народознавчого спрямування.                                        

   6.Заняття гуртків.

 

Список вчителів творчої групи

 

№ з/п

Прізвище, ім'я, по батькові

Категорія

Стаж

Освіта, фах

Який навчальний заклад закінчив

Остання атестація

Методична проблема

1

Український Микола Павлович

І

26

Повна вища,

біологія

Уманський ДПІ,1996

2014

Формування національної свідомості школярів засобами українознавства і народознавства

2

Саєнко

 Любов

 Яківна

вища

37

Повна вища,

математика

Черкаський ДПІ, 1978

2013

Організація національного виховання школярів засобами етнопедагогіки і музейної педагогіки

   3

Чоботар Марія Миколаївна

вища

38

Повна вища,

історія

Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка

2013

Пошукова і дослідницька робота на уроках історії та в позакласній роботі

4

Коломієць Тетяна Миколаївна

9 тарифний розряд

25

Середня спеціальна, початкові класи

Олександрійське педучилище

2011

Організація творчої діяльності школярів засобами прикладного мистецтва

 

Досвід роботи Канізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Тема: Формування в учнів національної самосвідомості засобами народознавства.

Автор: педагогічний колектив Канізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новомиргородської районної ради Кіровоградської області (директор Микола Павлович Український).

Суть досвіду: організація виховного процесу на українознавчій основі, формування національної самосвідомості у підростаючого покоління через: - реалізацію міжпредметних зв'язків курсів «Українознавство», «Історія України», «Українська література»; - діяльність шкільного музейного комплексу, до складу якого входять: історичний музей, кімнати-музеї «Українська світлиця» та історії школи, музей Т. Г. Шевченка, куточки хліба, «Життя школи», кімната казок В. О. Сухомлинського, живий куточок, зелений клас; - ефективні форми роботи з батьками, громадськістю села; - проведення родинних свят, конкурсів читців, літературно-художні композиції з використанням народних традицій: «Народна світлиця», «Хай славиться рід наш, сім’я і родина, хай в злагоді буде уся Україна», «Іде в гості Миколай», «Андріївські вечорниці», «Хода колядників», «Красне свято Калита».

Джерела інформації:

1. Кірішко Л. М., Саєнко Л. Я. Формування національної свідомості школярів на матеріалах історії рідного краю // Педагогічний вісник. – Кіровоград : Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. – 2009. – № 3–4.

2. Кірішко Л. М. З посвятою у громадяни України // «Освітянське слово». – 2009. – № 2.

3. Кірішко Л. М. Патріотичне виховання учнівської молоді в умовах сучасного навчального закладу // Методичний вісник. – 2010. – № 46 – С. 270.

4. Міцай Ю. В., Стоянова Н. О. Проблеми виховання: погляд у майбутнє. Творчі пошуки освітян Новомиргородського району з організації виховної роботи. Методичні матеріали. – Кіровоград : Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2009. – С. 54–63.

Завдання на 2015-2016 н.р.

1. Зосередити увагу педагогічного колективу навчального закладу на глибокому засвоєнні Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, теоретичних засад філософських основ формування національної самосвідомості педагога та учня, формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.

2. Стимулювати педагогів самостійно опрацьовувати додаткову літературу, першоджерела, шукати рідкісні наукові факти, альтернативні рішення, робити оригінальні висновки, що сприятиме підвищенню ефективності семінарських, практичних занять із зазначеної вище проблеми.

3. Через зміст роботи опорної школи, враховуючи специфіку змісту кожного навчального предмета, визначити конкретні чинники виховного впливу формування національної самосвідомості, національно- патріотичного виховання.

4. Допомогти кожному педагогові створити чітку систему роботи, спрямовану на формування в учнів національної самосвідомості.

5. Застосовувати новітні педагогічні технології з метою оволодіння вчителями культурно-історичним матеріалом, національними теоріями і концепціями з національних проблем

6.Підтримувати самореалізацію талановитих педагогів.

7.Вивчати досвід роботи з формування в учнів української національної ідеї опорних шкіл Кіровоградської області.

8. Продовжувати популяризувати досвід роботи опорної школи з питання «Формування національної свідомості школярів засобами українознавства і народознавства».

9. Впроваджувати в практику шкіл району досвід з питань національного виховання школярів.

10. Активізувати дослідження проблеми національно-патріотичного виховання.

11. Розширити діяльність педагогів щодо підготовки ними методичних рекомендацій, лекцій, які допоможуть свідомо здійснювати процес утвердження національної свідомості, національних традицій, національного характеру.

11.Сприяти розвитку творчих здібностей учнів засобами етнопедагогіки та музейної педагогіки.

12. Забезпечувати взаємодію учнів, вчителів та батьків у патріотично спрямованій діяльності, вивчення проблем виховання патріотизму підростаючої особистості в умовах глобалізації проектування і включення проблематики патріотичного виховання у взаємодію школи і громадських організацій.

13.Наповнювати тематичні сторінки щодо виховної роботи на сайті Канізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, створити сторінку «Опорний заклад району» та висвітлювати на ній напрацювання закладу з проблеми «Формування національної свідомості школярів засобами українознавства і народознавства».

 

План роботи опорної школи

на 2015-2016 н.р.

з/п

Зміст роботи

Форма роботи

Термін  виконання

Категорія працівників школи

Категорія працівників шкіл району

1

Вивчення проблем виховання патріотизму підростаючої особистості в контексті Концепції національно-патріотичного виховання
 дітей і молоді

засідання творчої групи

вересень

члени творчої групи

 

2

Основні шляхи і завдання щодо виховання національної самосвідомості особистості

методичне об’єднання класних керівників

вересень

члени методичного об’єднання класних керівників

 

3

Робота консультпункту з питання «Взаємодія учнів, вчителів та батьків у патріотично спрямованій діяльності»

консультації

жовтень

педагоги

педагоги

4

Презентація досвіду роботи з виховання здорового способу життя молодших школярів на засадах народних традицій на районному семінарі учителів початкових класів

інтернет- семінар

жовтень

члени методичного   об’ єднання учителів початкових класів

учителі початкових класів шкіл району

5

Вивчення досвіду роботи з формування в учнів національної свідомості опорних шкіл Кіровоградської області  

засідання творчої групи

листопад

члени творчої групи

 

6 Формування національної свідомості школярів засобами етнопедагогіки і музейної педагогіки засідання творчої групи січень члени творчої групи  

7

Робота консультпункту з питання «Класний керівник в умовах національної школи. Досвід, проблеми, пошуки»

консультації

лютий

класні керівники

молоді класні керівники шкіл району

8

Популяризація власного досвіду опорної школи з питання «Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів»

.

презентація

березень

Члени методичного об’єднання учителів початкових класів

Класні керівники шкіл району

9

Презентація досвіду роботи з питання" Роль  географічного краєзнавства у формуванні ключових компетентностей учнів"на районному семінарі учителів географії інтернет- семінар квітень учителі географії і природознавства

учителі географії шкіл району

10 Презентація досвіду роботи з виховання здорового способу життя, формування життєвих компетентностей школярів на засадах народних традицій на обласному семінарі учителів основ здоров’я, педагогів-тренерів загальноосвітніх навчальних закладів, які впроваджують превентивні проекти «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» та «Захисти себе від ВІЛ» семінар квітень учителі основ здоров’я, педагоги-тренери школи, які впроваджують превентивні проекти «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» та «Захисти себе від ВІЛ» учителі основ здоров’я, педагоги-тренери загальноосвітніх навчальних закладів, які впроваджують превентивні проекти «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків (ХОУП)» та «Захисти себе від ВІЛ»
11 Презентація результатів роботи опорної школи за рік звіт, презентація травень педагоги  

 

 

Кошик
Ваш кошик порожній
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz