П`ятниця, 29.03.2024, 08:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Канізька ЗШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 265
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Cтатті

АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2014-2015 Н.Р.
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2014-2015 Н.Р. Протягом 2014-2015 навчального року виховна робота була спрямована на вирішення шкільної виховної проблеми «Формування національної свідомості, виховання громадянина України- носія національних цінностей та загальнолюдських надбань», на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну без¬пеку», «Про охорону здоров'я». Керуючись листoм Міністерства освіти і науки України від 08.07.13 № 1/9-480” Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014-2015 навчальному році”, програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», педагогічний колектив школи особливу увагу звертав на формування у школярів почуття поваги до державних символів, духовних і громадянських цінностей українського народу, його історії, культури, системи моральних і духовних цінностей. Виховну роботу згідно Рекомендацій серпневої конференції учителів 2014 р. було спрямовано на становлення демократично орієнтованої, відповідальної, моральної і самодостатньої особистості. За 2014-2015 навчальний рік були проведено такі тижні: Тематичний тиждень патріотичного виховання “Україна- єдина країна “, Тематичний олімпійський тиждень «Україна-олімпійська держава», Тематичний тиждень морального виховання, Тиждень захисту дітей: «Ми проти насилля», Тематичний тиждень розумового виховання «Книга - дивовижний сад, будинок життя та мудрості», Тиждень бібліотеки, Тематичний тиждень естетичного та професійного виховання «Учитель! Перед ім’ям твоїм...», Тематичний тиждень патріотичного виховання «Моя мала Батьківщина”, Тематичний тиждень української народної і козацької педагогіки “Ми – козацького роду нащадки ”, Тематичний тиждень розумового виховання « Фізика в житті та побуті”, Тематичний тиждень «70 років від дня визволення України від гітлерівських військ», Тематичний тиждень національно-гуманітарного виховання, української писемності і мови «Мова – скарбниця духовності народу», Тематичний тиждень толерантності, Тематичний тиждень громадянського виховання з вшанування пам’яті жертв голодомору та політичних репресій «На колінах стою перед вами, сповідаю жалобу сумну», Тематичний тиждень валеологічного виховання «Ми -за здоровий спосіб життя», Тематичний тиждень превентивного виховання «Наша школа проти СНІДу», Тематичний тиждень морально- правового виховання «Знай свої права - виконуй свої обов'язки", Тематичний тиждень розумового виховання « Хімія в житті та побуті”, Тематичний тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Здоровий спосіб життя- це модно!», Тематичний тиждень громадянського виховання «Визволення Канежа» , Тематичний тиждень трудового виховання «Обираємо майбутню професію», Тематичний тиждень морального виховання «З добром до людей», Тематичний тиждень гуманітарного виховання «Мово, колиско моя!», Тематичний тиждень військово- патріотичного виховання “На варті єдності і цілісності країни”, Тематичний тиждень родинного виховання “Без сім’ї немає щастя на землі»”, Шевченківський тиждень «Пісня Кобзаря живе в серці українців», Тематичний тиждень превентивного виховання «СНІДу-ні!», Тематичний тиждень знань безпеки життєдіяльності «Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду!», Тематичний тиждень морального виховання, милосердя і турботи, Тиждень довкілля, тематичний тиждень екологічного виховання «Екологічні проблеми України», Тематичний тиждень морального виховання «Скажу: «Спасибі! - тихо ветерану, - за подвиг, за життя, за мир!» , Тематичний тиждень військово-патріотичного виховання « Перемозі-70!», Тематичний тиждень родинного виховання «Нашому роду нема переводу», Тематичний тиждень сприяння творчому розвитку особистості «Школа- наш дім», Тематичний тиждень захисту дітей. У ході тематичних тижнів було заплановано і проведено чимало заходів: інтелектуальні ігри, виставки малюнків, плакатів, конкурси, змагання. Було заплановано і проведено бесіди для учнів класними керівниками. Відповідно до Основних орієнтирів виховання зміст виховної діяльності школи складався із таких ключових ліній: ціннісне ставлення до себе, сім’ї, родини, людей, до праці, природи, культури і мистецтва, до суспільства і держави. Реалізація основних завдань і принципів громадянського виховання здійснювалася в ряді пріоритетних напрямків: I. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Виховні досягнення цього напрямку виявляються в любові до свого народу, повазі до українських звичаїв і обрядів, відчутті своєї належності до України, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою. Патріотичне виховання було в цьому навчальному році пріоритетним напрямком роботи. З метою патріотичного виховання учнів, виховання поваги до минулого українського народу, формування громадянських і конституційних обов'язків, вшанування героїв Небесної Сотні, воїнів АТО, ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, було проведено тематичний тиждень патріотичного виховання “Україна- єдина країна”, тематичний тиждень патріотичного виховання «Моя мала Батьківщина”,тематичний тиждень української народної і козацької педагогіки “Ми – козацького роду нащадки”, тематичний тиждень патріотичного виховання «70 років від дня визволення України від гітлерівських військ», тематичний тиждень громадянського виховання з вшанування пам’яті жертв голодомору та політичних репресій «На колінах стою перед вами, сповідаю жалобу сумну», тематичний тиждень громадянського виховання «Визволення Канежа», тематичний тиждень військово- патріотичного виховання “На варті єдності і цілісності країни”, тематичний тиждень військово-патріотичного виховання «Перемозі-70!», в ході яких пройшла низка заходів:  участь учнів у Всеукраїнській акції «Лист пораненому», проведення якої було ініційовано Міністерством освіти і науки України спільно з Міністерством оборони України: написання листів, виконання малюнків, виготовлення власними руками виробів, передача їх військовослужбовцям, які отримали поранення та знаходяться на лікуванні, проходять реабілітацію у військових медичних закладах Міністерства оборони України;  участь учнів у акції "Діти Канежа- воїнам АТО": робота майстерні з виготовлення оберегів для бійців АТО;  участь у благодійній акції "Допомога бійцям АТО"зі збору теплих речей, предметів першої необхідності, медикаментів, продуктів харчування. - участь у загальнонаціональній акції «Запали свічку пам’яті»;  заходи до Дня Героїв Небесної Сотні, присвячені Революції гідності та сучасним подіям в Україні;  участь учнів у мітингу з нагоди відкриття меморіальної дошки на знак вшанування пам'яті Чередника Максима Вікторовича, випускника школи, старшого солдата 25-ої аеромобільної бригади Збройних сил України, який героїчно загинув 22 січня 2015 року при виконанні військового обов’язку за незалежність та територіальну цілісність України;  заходи до Дня пам'яті і примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі: акція «Мак пам’яті» з виготовлення учнями і розповсюдження пам’ятних знаків „Мак пам’яті“, перерахунок виручених коштів у сумі 315 грн. на підтримку воїнів АТО;  урок пам’яті «Перемозі-70!», присвячений 70-й річниці Перемоги над нацизмом у Європі, Дню пам’яті та примирення,  урок- реквієм «Життя заради України» пам’яті Чередника Максима Вікторовича, випускника школи 2013 року, старшого солдата 25-ої аеромобільної бригади, який героїчно загинув 22 січня 2015 року при виконанні військового обов’язку за незалежність та територіальну цілісність України,  екскурсії до музею бойової слави, що діє в навчальному закладі,  перегляд учнями документального фільму, присвяченого Другій світовій війні,  акція "Безсмертні імена" з портретами фронтовиків,  виступ з літературною композицією «Перемога, свята Перемога!» на сільському мітингу,  несення почесної варти біля могил полеглих героїв на братському кладовищі,  покладання квітів та гірлянди слави до могил учасників Другої світової війни та до могили полеглого героя АТО Чередника Максима Вікторовича, вшанування хвилиною мовчання загиблих у Другій світовій війні, Чередника Максима Вікторовича та всіх полеглих українців, які боронять єдність України,  привітання матерів Чивільчі І.Б., Коваль В.Б., Коваль Н.І, сини яких Чивільча Віталій, Коваленко Володимир та Коваль Володимир беруть участь в АТО і Белень В.П., син якої Белень Василь знаходиться на лікуванні від поранень, одержаних в зоні проведення АТО,  операція “Турбота”: догляд за могилами та пам’ятниками села та марафон добрих справ з надання волонтерами школи допомоги учасникам і дітям війни;  масове виконання учнями та вчителями Державного гімну України з нагоди 200-літнього ювілею з дня народження Михайла Вербицького -автора музики до Українського Державного та національного Гімну "Ще не вмерла Україна" та з нагоди 150-річного ювілею першого виконання Гімну. Формуванню національної свідомості, особистій ідентифікації учнів із своєю нацією, усвідомленню моральних та культурних цінностей, осмисленню відповідальності перед своєю нацією, доскона¬лому володінню українською мовою служили заходи:  до Дня української писемності і мови, написання Всеукраїнського диктанту національної єдності;  участь у шкільному етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика;  заходи щодо вшанування пам’яті Т.Г.Шевченка в кімнаті- музеї Т.Г.Шевченка, творчий захід, присвячений 201-ій річниці з Дня народження Т.Г. Шевченка- літературні читання, у яких учні та вчителі школи прочитали свої улюблені вірші поета. В школі відзначаються дати в історії української державності. Значне місце у виховному процесі школи займає діяльність, спрямована на правову освіту учнів. Розвитку правосвідомості учнів, усвідомленню особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, свідомому ставленню до законів та дер¬жавної влади сприяли заходи тематичного тижня морально- правового виховання «Знай свої права - виконуй свої обов'язки". Були проведені такі заходи: - виставка літератури „Право і закон”; - дискусія „Основи конституції”(9-10 класи); - виставка плакатів (7-9 класи); - класні години „Твої права та обов'язки”, “ Конвенція ООН про права дитини”; - конкурс малюнків „Твої права та обов'язки”. Головним результатом діяльності школи в цьому напрямку є свідоме дотримання учнями встановлених правил, вимог, норм, прийнятих у суспільстві, виховання такту, чемності, громадянської відповідальності, самодисципліни та організованості. ІІ. Ціннісне ставлення до людей, сім'ї, родини Виховними досягненнями цього напрямку є знання та розуміння особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюд¬ських цінностей, уміння співпрацювати з ін-шими, працювати в групі та колективі, уміння прощати та просити пробачення, єдність мо¬ральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла. Родинно-сімейне виховання проводилося з метою координації взаємодії адміністрації, вчителів, вихователів і батьків для створення умов з інтелектуального, фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку дітей, забезпечення їх правового і соціального захисту. Успішно пройшли Тематичні тижні родинного виховання «Нашому роду нема переводу» та “Без сім’ї немає щастя на землі»”. Яскравим заходом останнього тижня було свято з нагоди Міжнародного Жіночого Дня - привітання мам та бабусь пісенними та хореографічними номерами, що їх підготували учні 8, 9 та 11 класів, яке завершилося спільним виконанням Державного гімну України на честь тих, хто загинув за свободу України. ІІІ. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Виховними досягненнями цього напрямку є знання про види мистецтва та засоби їх виразності, здатність виражати власне ставлення до мистецтва, до творчої діяльності в мистецькій сфері та самореалізації. Художньо-естетичне виховання та сприяння творчому розвитку особистості наполегливо проводилося класними керівниками, педагогом -організатором, вчителями, адміністрацією. В 2014 - 2015 навчальному році проведено тематичний тиждень естетичного та професійного виховання «Учитель! Перед ім’ям твоїм...», тематичний тиждень національно-гуманітарного виховання, української писемності і мови «Мова – скарбниця духовності народу», тематичний тиждень гуманітарного виховання «Мово, колиско моя!», Шевченківський тиждень «Пісня Кобзаря живе в серці українців», тематичний тиждень сприяння творчому розвитку особистості «Школа- наш дім», які позначилися наступними заходами:  конкурс читців української поезії про Україну і українську мову,  свято української пісні, на якому прозвучали українські народні пісні і дитячі пісні, у масовому виконанні учнями школи- пісня «Думи мої, думи мої», як ще одне свідчення любові і пошани до невмирущого Шевченкового слова, - Андріївські вечорниці – дійство для старшокласників з відродження традицій народними танцями та співом, дівочого гадання, з гостинним частуванням присутніх смачними варениками, зі змаганням парубків в обряді кусання калити;  конкурси малюнків, плакатів, проведені з метою розвитку образного мислення і емоційної чуйності школярів, розкриття творчих здібностей та художнього смаку підростаючого покоління, формування творчої художньої активності учнівської молоді (учителі початкових класів, учитель Грималовський Б.П.). Автора кращої роботи конкурсу «Бережемо тепло в школі і дома» в номінації „Малюнок“ Крєпак Д. відзначено грамотою відділу освіти райдержадміністрації. IV. Ціннісне ставлення до праці Виховними досягненнями цього напрям¬ку є усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, повага до людей праці, нави¬чки самообслуговуючої та суспільно-корисної пра¬ці. Морально-психологічній підготовці учнів до майбутньої професійної діяльності сприяло проведення тематичного тижня трудового виховання «Обираємо майбутню професію», у ході якого було досягнуто мети - оволодіння особистістю загальними основами наукової організації праці, вмінням ставити мету, планувати її досягнення, організову¬вати своє робоче місце, раціонально розподіляти сили і засоби досягнення бажаного результату, аналізувати процес і наслідки власних трудових зусиль, вносити необхідні корективи. У школі проведено бесіди: «Праця звеличує людину», трудові десанти «Зробимо чистим свій кабінет і школу!», конкурс «Наша ділянка найкраща», організовано роботу з допомоги літнім людям та впорядкування території братського кладовища. Учні школи взяли активну участь у Всеукраїнській акції «Зробимо Україну чистою». V. Ціннісне ставлення до себе Виховними досягненнями цього напрямку є вміння цінувати себе як унікальну та неповтор¬ну особистість, знати наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я, прагнення бути фізично здоровою людиною. Робота з морально-етичного виховання в школі була спрямована на формування особистості, яка здатна уникати конфліктів, більше уваги приділялося вихованню в дітей толерантності, внутрішньої потреби в загальнолюдських цінностях. В школі пройшли тематичний тиждень морального виховання, тиждень захисту дітей: «Ми проти насилля», тиждень толерантності, тематичний тиждень морально- правового виховання «Знай свої права - виконуй свої обов'язки", тематичний тиждень морального виховання «З добром до людей», тематичний тиждень морального виховання, милосердя і турботи, тематичний тиждень морального виховання «Скажу: «Спасибі! - тихо ветерану, - за подвиг, за життя, за мир!», тематичний тиждень захисту дітей. Основним питанням виховної роботи школи було формування здорового способу життя, яке мало місце практично у всіх заходах впродовж навчального року. З метою формування здорового способу життя, забезпечення повноцінного фізичного та психічного розвитку дітей протягом навчального року класними керівниками проводилася з вихованцями робота на годинах спілкування, в позаурочний час в ході таких тематичних тижнів : тематичний тиждень знань правил дорожнього руху «Руху правила єдині – поважати їх повинні!», в рамках місячника «Увага! Діти на дорозі!», тематичний олімпійський тиждень «Україна-олімпійська держава», тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему «Вогнище – це романтично, проте дуже небезпечно!» та тематичний тиждень знань безпеки життєдіяльності (в рамках якого проведено день цивільної оборони) на тему: «Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду!», тематичний тиждень валеологічного виховання «Ми -за здоровий спосіб життя», тематичний тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Здоровий спосіб життя- це модно!», тематичні тижні превентивного виховання «Наша школа проти СНІДу» та «СНІДу-ні!», тематичний тиждень захисту дітей, тематичний тиждень сприяння творчому розвитку особистості «Школа- наш дім», в ході яких пройшли бесіди: «Чистота – запорука здоров’я» (1-4 кл.), ігри - мандрівки «До країни Здоров’я», вікторини. Учні школи взяли активну участь у спортивних змаганнях з волейболу, баскетболу, футболу. VI. Ціннісне ставлення до природи Виховними досягненнями цього напрямку є усвідомлення вихованцями себе як невід'ємної частини природи, взаємовідносин людини та природи, бережливого ставлення до природи. З цією метою у школі підготовлено і проведено тематичний тиждень екологічного виховання «Екологічні проблеми України», заходи якого сприяли вихованню у школярів почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами. Також проведено усний журнал «Сторінками Червоної книги», бесіду «Друзі наші менші» години спілкування «Земля – годувальниця», «Давайте друзі разом природу берегти», «Знай, люби , бережи свій рідний край», вікторину «Ерудит природи». У роботі з виховання свідомого громадянина України зі сформованою життєвою компетентністю важливе місце відводилося превентивному вихованню, до заходів якого входило попередження злочинності та правопорушень, виявлення негативних змін у поведінці учнів, вивчення причин умов, що сприяли їм, надання консультативної допомоги підліткам з девіантною поведінкою. Поліпшилася виховна робота, патріотичне виховання учнівської молоді, відродження духовності та формування навичок здорового способу життя підростаючого покоління, як ефективний засіб превентивної роботи. З метою сприяння творчому та інтелектуальному розвитку учнів школи, розвитку духовності, моральності, патріотизму, естетичного виховання та організації змістовного дозвілля школярів протягом року проводилися виховні заходи в рамках школи. Треба відзначити високу якість і результативність таких з них:  Свято першого дзвоника (відповідальний заступник директора школи з НВР Саєнко Л.Я.),  свято “Нумо, хлопці!”(відповідальний учитель Грималовський Б.П.)  заходи до Дня Героїв Небесної Сотні (відповідальнi учитель Чоботар М.М., заступник директора школи з НВР Саєнко Л.Я.).  конкурс української пісні (відповідальний учитель Чоботар М.М.),  заходи до Дня пам'яті і примирення (відповідальний заступник директора школи з НВР Саєнко Л.Я.). - Свято Андрія (відповідальний учитель Чоботар М.М.),  День української писемності (відповідальний учитель української мови і літератури Гордієнко Ф.М.),  заходи з нагоди зустрічей делегацій Посольств ФРН та Японії в Україні (відповідальний заступник директора школи з НВР Саєнко Л.Я.),  День пам'яті та примирення (відповідальні заступник директора школи з НВР Саєнко Л.Я., педагог- організатор Гречко Т.М., класні керівники 1- 11 класів),  виставки вихованців гуртків “Виготовлення сувенірів” та художньої різьби по дереву під керівництвом учителів Коломієць Т.М. та Грималовського Б.П., - Свято останнього дзвоника, випускний вечір (відповідальний заступник директора школи з НВР Саєнко Л.Я.). У 2015-2016 навчальному році педагогічний колектив школи розпочинає роботу над науково-методичною проблемою: “ Впровадження компетентнісного підходу в навчально-виховний процес з метою формування учня-громадянина, патріота України.” Пріоритетними завданнями, цілями діяльності школи в новому навчальному році є національно-патріотичне виховання молодого покоління, повсякденне виховання поваги до Конституції держави, законодавства, державних символів - Герба, Прапора, Гімну, виховання в учнівської молоді національної самосвідомості, налаштованості на осмислення моральних та культурних цінностей, історії, системою вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, усвідомленням відповідальності, виховання в учнів громадянської позиції; вивчення та популяризація історії українського козацтва, збереження і пропаганда історико-культурної спадщини українського народу; поліпшення військово-патріотичного виховання молоді, формування готовності до захисту Вітчизни, виховання поваги та любові до державної мови, формування моральних якостей особистості, культури поведінки, виховання бережливого ставлення до природи, розвиток мотивації до праці, формування якостей особистості, що характеризуються ціннісним ставленням до суспільства, держави, самої себе та інших, природи, праці, мистецтва. Основним документом у сфері освітньої політики щодо патріотичного виховання підростаючого покоління є Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена Міністерством освіти і науки № 641 від 16 червня 2015 року. Слід дотримуватись під час організації навчально-виховного процесу методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах, приписів наказу Міністерства від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України». Важливими завданнями школи є наступні: 1.Виокремити як один з найголовніших напрямів виховної роботи, національно-патріотичне виховання – справу, що за своїм значенням є стратегічним завданням. 2.Виховувати в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо. 3.Повсякденно виховувати повагу до Конституції держави, законодавства, державних символів - Герба, Прапора, Гімну. 4.Виховувати в учнівської молоді національну самосвідомість, налаштованість на осмислення моральних та культурних цінностей, історії, систему вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, усвідомленням відповідальності. 5.Системно здійснювати виховання в учнів громадянської позиції; вивчення та популяризацію історії українського козацтва, збереження і пропаганду історико-культурної спадщини українського народу; поліпшення військово-патріотичного виховання молоді, формування готовності до захисту Вітчизни. 6.Перетворити навчальний заклад в осередок становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві. 7.У змісті виховних заходів позиціонувати Майдан як форму небаченого дотепер у світовій історії мирного колективного протесту українців у відповідь на порушення базових прав людини і громадянина з боку недемократичного політичного режиму в країні. 8.Організувати збирання та поширення інформації про героїчні вчинки українських військовослужбовців, бійців добровольчих батальйонів у ході російсько-української війни, волонтерів та інших громадян, які зробили значний внесок у зміцнення обороноздатності України. 9.Провести оновлення експозицій шкільних музеїв щодо інформації про учасників АТО та волонтерів. 10.Взяти шефство над родинами учасників ATO, які цього потребують. 11.Формувати засобами змісту навчальних предметів якостей особистості, що характеризуються ціннісним ставленням до суспільства, держави, самої себе та інших, природи, праці, мистецтва. 12.Виховувати повагу та любов до державної мови. 13. Пріоритетним у виховній роботі з дітьми визначити володіння українською мовою та послуговування нею. 14. Формувати учня-громадянина, патріота України. 15. Формувати моральні якості особистості, культуру поведінки, виховувати бережливе ставлення до природи, розвивати мотивацію до праці. 16. Проводити системну роботу, яка передбачає абезпечення гармонійного співвідношення різних напрямів, засобів, методів виховання дітей у процесі навчання і позакласної діяльності. 17. Впроваджувати у навчально-виховний процес форми і методи виховної роботи, що лежать в основі козацької педагогіки. 18.Створювати умови для реалізації кожної особистості та підтримувати творчий, інтелектуальний, духовний потенціал нашої нації. 19.Проводити інформаційно-просвітницьку роботу з батьками, спрямовану на формування толерантності, поваги до культури, історії, мови, звичаїв та традицій як українців так і представників різних національностей за участю психологів, істориків, працівників кримінальної міліції. 20. Активізувати співпрацю педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві.
Категорія: Cтатті | Додав: Ljubow_Sayenko7286 (25.10.2015)
Переглядів: 801 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz