04.05.2020 р.
Літ. читання - Вступ до теми. Твори зарубіжних письменників. Життя і творчість Миколи Носова. М. Носов «Мишкова каша»(скорочено).
Математика- Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розвязування задач (№№1051-1056)
Укр. мова – Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Письмово з пам’яті. Урок розвитку зв’язного мовлення. Привітання до Дня матері. (впр.399-403)
Фізична культура – Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості.
05.05.2020 р.
Фізична культура – Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості
Математика – Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розхвязування рівнянь. Задачі на сумісну роботу (№№1059-1064)
Укр. мова – Спостереження за роллю прислівників у тексті. Складання речень із прислівниками (впр. 404-407)
Осн. здоров’я – Заохочення однолітків до здорового способу життя.
Природознавство – Якою є природа Кримських гір? (с.166-168)
06.05.2020 р.
Укр.мова – Вибір прислівників, що відповідають меті й типу висловлювання. Складання інструкції «Як спілкуватися по телефону». Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Прислівник» (впр.408-411)
Математика – Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці (№№1067-1075)
Літ. читання – Як зварити кашу? М.Носов «Мишкова каша» (продовження)
Німецька мова –_Stunde 54. Pläne für die Woche, стор.146 і Stunde 56. Erholung im Sommer, стор.152. Вивчити нові слова і , користуючись лексичним матеріалом теми, письмово перекласти на німецьку мову речення:
1.У мене багато планів на наступний тиждень.
2.У понеділок я хочу піти на стадіон.
3.У віторок я хочу гратися з своїм братом (сестрою).
4. У середу я хочу багато читати і писати по німецьки.
5.У четвер я хочу вчити нові німецькі слова.
6.У пятницю я хочу працювати в саду.
7.У суботу я хочу довго спати.
8.У неділю я з батьками хочу відвідати бабусю.
За зразком вправи 6 (стор.154) перкласти на німецьку мову речення:
1.Влітку я залюбки катаюся на велосипеді.
2.Ще охочіше я загораю.
3.А з найбільшим задоволенням я їду на море.
07.05.2020 р.
Математика – Знаходження виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь. (№№1076-1084)
Фізична культура – Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку координації.
Природознавство – Які природні заповідники є в Україні (с.168-171)
Обр. мистецтво – Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів мистецтва. Створення дизайну вітрини магазину.
Літ. читання – Як зварити кашу? М.Носов «Мишкова каша» 9продовження). Читання в особах.
Німецька мова –_Stunde 57. Reisen, стор.155 і Stunde 58.Wo warst du im vorigen Sommer?, стор.158. Вивчити нові слова і виконати письмово вправи 6 (стор.157) і впр.6 (стор.160).
08.05.2020 р.
Музичне мистецтво – Повернення додому, в Україну. Українська народна пісня на вірші Т.Г. Шевченка «Реве та стогне Дніпр широкий». «Гуде вітер вельми в полі» Вірші В.Забіли , музика М.Глинки (розучування)
Труд. навчання –Пап’є-маше .Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Виготовлення декоративної тарілочки.
Літ. читання – Урок позакласного читання. Сторінками з книги природи (творчість Л. Костенко і Л. Забашти)
Я у світі – Навчальний проект «Подорожуємо країнами світу» (с.113-120)
|