Понеділок, 29.04.2024, 20:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Канізька ЗШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 265
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2020 » Березень » 23 » Завдання для 3 класу до 10.04.2020 року
12:13
Завдання для 3 класу до 10.04.2020 року

Завдання з літературного читання, математики, природознавства, інформатики, німецької мови, образотворчого мистецтва, трудового навчання, основ здоров'я, Я у світі до 10.04.2020 року

16.03.

1. Природознавство   Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини. с.126-127 — опрацювати.

2. Математика   Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення (№904-913)

3. Українська мова   Уживання прикметників в описах. Складання тексту-опису за малюнком (впр. 312-314)

4. Я у світі “Що буде, якщо...”. Думаю про наслідки. Практична робота: розв'язання прогностичних задач “Що буде, якщо...” ; моделювання правомірних способів поведінки. с. 101-103

 

17.03.

1. Українська мова   Змінювання прикметників за родами. Усний переказ тексту. (впр. 315-317)

2. Літературне читання   О.Копиленко “Розбишака Чив” (продовження). За Ю.Дмитрієвим “Чи знаєш ти?” Порівняння творів. -Дати відповідь на запитання.

3. Основи здоров'я  Сам собі помічник. Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі,горах, степу) с.112-115 

 

18.03.

1. Українська мова   Вправи на визначення роду прикметників. Розбір прикметника, як частини мови. (впр. 318-320)

2. Математика   Вивчені випадки ділення на двоцифрове число (№914-922)

3. Літературне читання   За Ю.Старостенко “Хто це такий?” Навчальне аудіювання. - Переказати зміст оповідання від імені Мишка.

 

19.03.

1. Літературне читання   Ю.Старостенко “І трапиться ж таке...” - Скласти оповідання  “Зустріч Мишка із сорокою навесні”.

2. Математика Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. (№923-932)  

3. Природознавство   Корисні бактерії (екскурсія). Доведіть, що бактерії необхідні на нашій планеті.

4. Інформатика   Доповнення текстів зображеннями. (Опрацювати матеріал за підручником)

 

20.03.

1. Математика   Знаходження значень числових виразів, що иістять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками.(№933-942)

2. Літературне читання   Урок позакласного читання. “Весну — красну зустрічаймо!”

3. Образотворче мистецтво   Світ казок в ілюстраціях.  (опрацювати тему у підручнику) Практична робота: виконання ілюстрації до української народної казки (фарби). 

4. Трудове навчання   Декорування виробів. (опрацювати тему у підручнику) Практична робота: виготовлення аплікації “Писанка-витинанка”.

 

30.03.

1. Природознавство   Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м'ясоїдні, всеїдні тварини. с.128 -129 — опрацювати. Виконати завдання в робочому зошиті (надішлю у групу у Вайбері)

2. Математика   Вивчені випадки множення і ділення (№943-951)

3. Українська мова   Родові закінчення прикметників (впр. 321-324, 326- 327)

4. Я у світі   Країни світу. Україна на карті світу. с. 106-109

 

31.03.

1. Українська мова Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом. (впр.325 + зошит з розвитку зв'язного мовлення).

2. Літературне читання   Творчість Григора Тютюнника. Г.Тютюнник “Бушля” - виразно читати опрацьовану частину оповідання.

3. Основи здоров'я   Узагальнення і систематизація знань учнів с. 116

 

01.04.

1. Українська мова   Змінювання прикметників за числами (впр. 328-331)

2. Математика   Контрольна робота. (Завданння скину у групу у Вайбері)

3. Літературне читання   Г.Тютюнник “Бушля” (продовження) — переказувати оповідання

4. Німецька мова  сторінка121, Stunde 6-Hurra! Wir feiern Geburtstag.

Вправи1-6. Вивчити нові слова.

02.04.

1. Літературне читання   Творчість Всеволода Нестайка. В.Нестайко “Просто Олесь друг” (скорочено) — переказувати першу частину оповідання.

2. Математика   Корекція знань, умінь та навичок (Завданння скину у групу у Вайбері)

3. Природознавство   Як охороняти зникаючі рослини? Як охороняти зникаючих тварин? Червона книга України. с. 130-134 (опрацювати). Виконати завдання в робочому зошиті (надішлю у групу у Вайбері)

4. Інформатика   Таблиці в тексті:орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. (Опрацювати матеріал за підручником).

4. Німецька мова  сторінка124, Stunde 1 Was machst du gern ? Вправи1-6.

03.04.

1. Математика   Поняття частини. Утворення частин шляхом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. (№952-962)

2. Літературне читання   В.Нестайко “Просто Олесь друг” (продовження) — скласти розповідь “Хто такий справжній друг?”

3. Образотворче мистецтво   Художник у театрі. (опрацювати тему у підручнику) Практична робота: створення декорації до театральної вистави (фарби)

4. Трудове навчання   Декорування виробів. Практична робота: декорування писанки.

 

06.04.

1. Природознавство   Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю. с.135-136 (опрацювати). Як можна оберігати природу на нашій планеті? Складіть план корисних дій. Виконати завдання в робочому зошиті (надішлю у групу у Вайбері)

2. Математика   Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. (№963-972)

3. Українська мова   Змінювання прикметників за числами. Узагальнення знань учнів про прикметник. (впр. 332- 335)

4. Я у світі   Україна — європейська держава Європейський Союз — співтовариство народівЄвропи. Я — член європейської спільноти. с. 110-113.

 

07.04.

1. Українська мова   Контрольна робота (завдання скину в групу у Вайбер).

2. Літературне читання   Творчість Миколи Трублаїні. М.Трублаїні “Яшка і Машка” - переказувати оповідання.

3. Основи здоров'я   Характер людини і здоров'я. Доброзичливість і здоров'я людини с. 117-120

 

08.04.

1. Українська мова Аналіз контрольної роботи. Дієслово, як частина мови. (впр. 336-339)

2. Математика   Поняття “чисельник”, “знаменник”. Риска дробу як знак ділення. (№973-981)

3. Літературне читання   М.Трублаїні “Омар” - переказувати оповідання.

4. Німецька мова  сторінка127, Stunde 2. Ich spiele gern Gitarre.

Вправи1-6. Вивчити нові слова.

09.04.

1. Літературне читання    М.Трублаїні “Шоколад боцмана” (скорочено) — уявіть себе режисерами. Як би ви побудували сценарій кінофільму за прочитаними творами Миколи Трублаїні?

2. Математика   Порівняння частин. Побудова кола (круга). (№982-993)

3. Природознавство   Контрольна робота.(Надішлю у групу у Вайбері)

4. Інформатика   Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстах. (Опрацювати матеріал за підручником).

5. Німецька мова  сторінка127, Stunde 3.Ich habe ein Hobby. Вправи1-6. Вивчити нові слова.

10.04.

1. Математика   Знаходження частини від числа.Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. (№994-1003)

2. Літературне читання   Урок позакласного читання. “Бережіть природу, діти”

3. Образотворче мистецтво   Магія бутафорії. (опрацювати тему у підручнику) Практична робота: виконання зображення бутафорії для однієї з вистав (кольоровий папір)

4. Трудове навчання   Самообслуговування. (опрацювати тему у підручнику) Практична робота: сервірування столу до обіду.

 

 

 

 

Переглядів: 149 | Додав: Ljubow_Sayenko7286 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz