Завдання для 3 класу
13.04.
1. Природознавство Аналіз контрольної роботи. Як працює наш організм? Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система. с.144-146 (опрацювати). Виконати завдання у робочому зошиті (надішлю у Вайбер)
2. Математика Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. (№1004-1011)
3. Українська мова Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Доповнення тексту (впр.340-342)
4. Я у світі Такі різні й такі схожі країни та народи. (с.114-119).
14.04.
1. Українська мова Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки (впр.343). Робота з зошитом з розвитку зв'язного мовлення.
2. Літературне читання Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є.Гуцало “Прелюдія весни”(уривок). с.142-145 (читати, відповідати на запитання).
3. Основи здоров'я Самооцінка характеру. Практична робота: визначення рис власного характеру. с. 121-123.
15.04.
1. Українська мова Дієслова-антоніми. Усний переказ тексту. (впр.344-346).
2. Математика Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.(№1012-1021)
3. Літературне читання Творчість Євгена Гуцало. Загадки в природі. Є.Гуцало “Прелюдія весни”(уривок). с.142-145. Намалювати ілюстрації до оповідання.
4. Німецька мова Stunde 4 Ich spiele lieber Fussball, cтор.132. Вправи 1-6, вправи 1а і 5 письмово.
16.04.
1. Літературне читання Творчість Юрія Збанацького. Коли твір розкриває свої таємниці. Ю. Збанацький “Лелеки” (скорочено). с.146-147 (виразно читати)
2. Математика Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.(№1022-1030)
3. Природознавство Для чого потрібен скелет і м'язи? Опорно-рухова система. с.147-148 (опрацювати). Виконати завдання у робочому зошиті (надішлю у Вайбер)
4. Інформатика Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
4. Німецька мова Stunde 5 Ich möchte reisen, cтор.134. Вправи 1-7, вправа 4 письмово.Bивчити ступені порівняння прикметника schnell.
17.04.
1. Математика Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв'язування складених задач на 2-4 дії. (№1031-1039)
2. Літературне читання Творчість Юрія Збанацького. Коли твір розкриває свої таємниці. Ю. Збанацький “Лелеки” (скорочено). с.148-149 (виразно чит.) Скласти розповідь про те, як склалася доля лелечати.
3. Образотворче мистецтво Театральний костюм. Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми(деталей одягу) з декором. Практична робота: створення ескізу театрального костюма до вистави за казкою
4. Трудове навчання Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Інструменти і матеріали для оздоблення одягу гудзиками. Послідовність оздоблення виробів гудзиками. Практична робота: пришивання гудзиків з чотирма отворами.
|