Українська мова 7 клас
30.03 - Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв'язку у словосполученні. Син за будовою. Непохідні та омонімічні та антонімічні прийменники. Види прийменників за будовою. Опрацювати § 35, с 208, впр. 462 (Пн. 13.00 Вайбер-консультації)
01.04, 02.04 - РМ № 17-18. Замітка, її побудова. Замітка (виконання роботи). Опрацювати тему «Замітка» (Ср., Чт. 13.00 Вайбер-консультації)
07.04 - Особливості вживання прийменників з іменниками, числівниками, займенниками. Прийменники-синоніми як засіб милозвучності мови (в-у, з-із-зі). Опрацювати § 35, с 208, впр. 465 (Вт. 13.00 Вайбер-консультації)
09.04 - Види прийменників за будовою. Написання прийменників разом, окремо, через дефіс. Опрацювати § 35, с 212, впр. 478 (Чт. 13.00 Вайбер-консультації)
Українська література 7 клас
31.03 - Олег Ольжич та Олена Теліга — українські національні герої, лицарі духу. Олег Ольжич, «Господь багатий нас благословив». Основна ідея твору.
ЗАВДАННЯ - Вивчити напам’ять вірш на вибір. Записати коротко біографічні данні поетів. Записати аналіз віршів. (Вт. 13.30 Вайбер-консультації)
01.04 - «Захочеш — і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»). Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.
ЗАВДАННЯ - Визначити метафори та епітети у поезії. Записати аналіз вірша. (Ср. 13.30 Вайбер-консультації)
07.04 - Олена Теліга. «Радість». Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово.
ЗАВДАННЯ - Вивчити напам’ять вірш на вибір. (Вт. 13.30 Вайбер-консультації)
08.04 - «Сучасникам», «Пломінний день». Моральний заповіт нащадкам.
Завдання - записати аналіз віршів. (Ср. 13.30 Вайбер-консультації)
|